meld je aan bij
Talentstad

Zo kun jij je aanmelden

Leerjaar 1 – brugklas

Het aanmeldingsformulier voor onze school krijg je van de leerkracht van groep 8. Als hij of zij dit formulier niet heeft kan één van je ouders contact opnemen met onze administratie, via telnr. 088 850 7660 of e-mail info@talentstad.nl.

Download hier alvast het aanmeldingsformulier voor schooljaar 2024-2025

Definitief bericht over plaatsing krijgen jij en je ouders na de meivakantie.

Leer elkaar kennen tijdens de introductiedagen
Tijdens je schooltijd breng je veel tijd door met andere leerlingen. Het is daarom belangrijk dat je elkaar goed leert kennen. Misschien ontmoet je op TalentStad wel je vrienden voor het leven. Wij organiseren daarom aan het begin van klas 1, 2 en 3 een introductieprogramma.

Voor meer informatie: Mevr. F. van Uden, fvanuden@talentstad.nl

Leerjaar 2, 3 en 4

Leerlingen die naar TalentStad overstappen van één van onderstaande scholen hoeven zich niet opnieuw met een aanmeldingsformulier aan te melden. De overstap wordt door de eigen school geregeld.

• Carolus Clusius College
  • Meander College
  • Agnieten College Nieuwleusen
  • Agnieten College Wezep
  • Agnieten College Zwartsluis

Alle andere leerlingen moeten zich laten inschrijven tijdens een intakegesprek.

Stuur een e-mail naar een van onderstaande personen en binnen twee weken ontvang je een uitnodiging.

Klas 2 Mevr. F. van Uden, fvanuden@talentstad.nl
Klas 3 + 4 Mevr. A. Bousema, abousema@talentstad.nl